Rekening en betalingsregeling

Wij hebben de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van nota’s. Hierdoor hebben we meer tijd voor u als patiënt. U kunt de nota ook direct aan de balie per pin of contant voldoen.

Voorkom onnodige rente- en incassokosten

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen en deze termijn is bindend. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn, u voorkomt hiermee onnodige kosten. Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neemt u dan contact op met Infomedics om dit te bespreken of een betalingsregeling te treffen via telefoonnummer 036- 20 31 900 of via rekening@infomedics.nl. De Servicedesk van Infomedics is iedere werkdag van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl voor de werkwijze, betalingen en uw tandartsrekening.

Omdat u het uiteraard vergeten kunt zijn, krijgt u een herinnering waarbij u wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.

Als de laatste aanmaning niet binnen 7 dagen betaald is, wordt de rekening doorgestuurd naar de deurwaarder.

Let op: de nota van Infomedics zit in een roze envelop.

Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Als u uw rekening niet in één keer kunt betalen, kunt u een betalingsregeling aanvragen. Dit kan bij rekeningen vanaf € 20,-. U kunt in maximaal 6 delen betalen. U regelt dit het snelste zelf door op deze pagina uw betalingskenmerk in te vullen en op "check" te klikken.